«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Жылымды ауылының негізгі орта мектебі» мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Жылымды отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз және әлеуметтік желі!

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Жылымды ауылының негізгі орта мектебі» коммуналды мемлекеттік мекемесінің 2024 жылғы көрсетілген мемлекеттік қызмет аясындағы қызметтер есебінің көпшілік талқылаудан өту қорытындысы

07.04.2025

1. Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2025 жылғы 1 наурыздан – 30 наурыз аралығында.

         2. Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: «Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Жылымды ауылының негізгі орта мектебі» коммуналды мемлекеттік мекемесі http://sc0042.zerenda.aqmoedu.kz/ сайтында.

         3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: 2025 жылғы                        16 ақпанда «Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Жылымды ауылының негізгі орта мектебі» коммуналды мемлекеттік мекемесі http://sc0042.zerenda.aqmoedu.kz/  сайтында ақпаратты орналастыру.

         4. Көпшілік талқылау қатысушыларының ұсыныстары және (немесе) ескертулер тізімі: «Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Жылымды ауылының негізгі орта мектебі» коммуналды мемлекеттік мекемесі көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.

 

№ р/р

Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні

Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер

Ескерту

1

2

3

4

5

6

-

-

-

-

-

-

 

 

Просмотров: 24


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст